Sommarbloggande :)

Blivit lite si och så med mina inlägg den senaste veckan.
Har semester vissa dagar och jobbar vissa :) blandat med
ett fullspäckat timschema :)

Den här  veckan har bara varit helt FANTASTISK...så mycket
kul har hänt här i Kristianstad / Åhus :)

I går var det en helt perfekt avslutning på KRISTIANSTADS-
DAGARNA som varit i gång sen förra fredagen :)


Hugo med JÄTTEVINSTEN från vår sista partykväll i stan :)

Den gångna veckan har det varit MYCKET folk i Kristianstad
både under dagarna och på kvällarna. Hela stan har varit i
perfekt feststämning :) Jag har haft så KUL ... TACK till alla
som varit med och gjort veckan så bra :)

Det har varit artister som NOICE ( som gav en helt underbar
konsert på Lilla Torg i lördags ), Marcus Fagervall ( riktigt
bra sound nu i lördags ), en del dansband och jag ÄLSKAR
att dansa och det var så kul :) , Daniel Lindström och för att
inte tala om RIX-konserten med en massa bra blandade
artister.


Jag efter en verklig TOPPENVECKA  :)

Super GOD MAT på O´Learys, Pub Valvet och Kristianstads
Restaurang ( så klart )... festivalmaten på torgen har oxå varit
perfekt :) MYS på HARRYS :) inte att förglömma :)

Alla bloggvänner :), kompisar, släktingar, kunder och så klart
alla anonyma bloggläsare :) Sommaren ÄR verkligen HÄR NU...

Njut av livet :)

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0