Vänner :)


Populära Diddl o hans vänner sprider glädje i butiken :)

Kom ett brev med posten om att min absoluta favoritsäljare
Christel inte kommer att vara min kontakt mer på Diddl-
företaget :( Oj vad jag blev ledsen...säkerligen kommer vår
nye vän att vara lika kul men det är alltid så tråkigt att behöva
skiljas från sina favoritkontakter.

Så Christel :) Jag vet ju att du kikar in här ibland...mejla mig
så jag får din mail, för jag antar att du fått en ny adress...

Diddlbadringarna har verkligen gått åt den här veckan, så
är du sugen på att flascha på stranden med en supercool
Diddlbadring ska du nog skynda dig att komma o köpa en :)

                                Thumbnail
                               Diddlbadring 99 kr

Hos oss på Butik Jasmin finns det hur mycket Diddlprylar som
helst att välja på nu. ALLT inför skolstarten i augusti...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0