Scanningtrubbel

Vaknade tidigt idag med, skulle gärna tänka mig en
något längre sovmorgon men kroppen är ju som en
tidsinställd klocka :)

Såg lovande ut med sköna solstrålar men den tanken
försvann rätt snabbt. Efter att ha varit och handlat mat
såg det ut som om himlen öppnat sig för det var så
blött på vägen.
 
Inte nog med att det är så TRÅKIGT att
handla just mat så åkte jag på en avstämning idag.
Det gör mig ABSOLUT INGENTING det är bara det att
idag påstod kassörskan att jag scannat in EN PLASTPÅSE
för lite a´ 1 kr. Jag sa att det hade jag inte alls gjort för
jag scannade in 2 st och det stod dessutom i displayen.
Jag litar inte på de där scanningapparaterna så jag kollar
nämligen ALLTID att det kommit in.

Då säger hon - Ojdå det var jag som scannade in TRE
PLASTPÅSAR!!!!!!!! HALLÅ!!!!!????Så nu fick jag stå där
medan kön växte o fylla i papper mm bara för att jag skulle
få tillbaka den där kronan...Ja jag säger då det...måtte hon
nu skicka in rapporten till ICA så att jag inte behöver bli
avstämd VARJE GÅNG jag ska handla med scanner för
jag hade ju gjort RÄTT.

En ursäkt borde ha varit på sin plats men NEJ icke sa Nicke.

Midsommarhelgen näst intill över, hade en lugn och skön
midsommar på landet med släkt och vänner.

Just nu ska jag försöka att komma överens med min skrivare
för jag vill skriva ut ett fint foto men så ska den bara
krångla....


Kommentarer
Postat av: anne

fin blogg :)

kika gärna in på min;

http://annebertelsen.blogg.se

2009-06-21 @ 11:54:44
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0