Snart 7 sorters blommor...

Tiden har verkligen gått fort i år tycker jag, vanligtvis
kanske det är samma känsla varje år men tänk att
det faktiskt redan på fredag är MIDSOMMARAFTON :)

Funderade på att plocka sju sorters blommor o lägga
under kudden för att få drömma om prinsen...men kom
på att det kanske inte är så smart eftersom jag redan
nu NYSER o NYSER ( pollenallergi ) och det kommer
väl knappast att locka fram prinsen med en snuvig näsa
och rinnande ögon? Ha ha ha...

Har sett att en del butiker startar upp för REA idag...
Själv tycker jag att REA är rätt tråkigt för det känns ju som
om det är det som blivit över som ingen annan vill ha.
Visst kan man väl hitta några guldkorn kanske och det
är ju kul i så fall.

I dag kommer jag inte att hinna ut på stan iaf så för min
del kommer det inte in några nya godbitar i garderoben.

Ha en härlig tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0