Sommarfest i ÅHUS

Så härligt underbart skönt att ha semester just nu!!!!!
Verkligen perfekt väder att grunda brännan i :), vilket jag
gjort idag på Åhus härliga sandstrand.

Veckan har börjat perfekt :)...helgen måste ju oxå nämnas
då det var en superduper KUL helg :)
Så mycket FEST här i ÅHUS att jag och mina vänninor inte
kunde göra annat än att HA SÅ KUL :)

Strandklubben Martin & Martin blev ju så klart succé och
både Zlatan och " Chippen " hittade ju dit :) + tusen andra :)
Vi hade en jättekul kväll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      Jag o Linda på förfesten innan Martin & Martin :)

Vet inte om det berodde på min nya kamera eller fotograferna
men bilderna från i lördags blev så suddiga att det knappt inte
går att urskilja om det är i verkligt tillstånd eller om man redan
e´ i dimman :) Den här bilden var väl den som blev rätt OK :)
Provar att lägga upp en till men den är säkerligen oxå rätt
svår att tyda. Men ni som var med fattar ju :)


Sabina, Jag, Malin, Mia o Linda :) Sara är fotograf :)

Ser redan framemot nästa gång vi ska festa loss ihop igen :)

Kommentarer
Postat av: anne

aa, vädret just nu är verkligen underbart!

2009-06-29 @ 19:21:26
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0