Vilka nyheter :)


Absolut senste TOP MODEL boken i butik nu :)

I dag kom leveransen med den ABSOLUT SENASTE
TOP MODEL designboken :) Trots att jag nyss städat
undan varenda gnutta kartong från vårt lagerutrymme
blev jag GLAD över den NYA designboken :)

Den är bara så cool och innehåller nu en massa nya
modeller på både tjejer och KILLAR ( vilket är helt nytt )
Flera fina något mera rockiga förslag presenteras i denna
bok från TOP MODEL :)



Bilder från den NYASTE TOP MODEL boken, finns hos Butik Jasmin :)

Jag hade även beställt hem TOP MODEL tuschpennorna som tog slut
i butiken men de kom inte men jag kommer att undersöka saken o se
ifall de går att få tag på igen :) Kanske världens bästa leverantör av TOP MODEL
kikar in här och ser att vi gärna vill få hem tuschpennorna oxå ;)...

Det kom flera NYA saker med TOP MODEL leveransen idag men jag berättar
mer om dem senare för annars blir detta inlägg så långt och det orkar ju
ingen människa sitta o läsa...

Vill du vara säker på att få ett ex av denna NYA utgåva så åk till stan och
shoppa loss så fort du kan eller ring oss så lägger vi undan till dig ifall
du inte har möjlighet att komma nu i helgen :) De är ju SÅ POPULÄRA...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken intressant blogg du har! :D

kolla gärna in min med :)

http://annebertelsen.blogg.se

2009-06-24 @ 21:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0