Äntligen måndag igen ;) mascaratest :)

I morse testade jag min nya mascara Gosh 2 Step.

Först använder man den vita borsten och jag måste
erkänna att det kändes något märkligt med "vita"
ögonfransar :)

Men sen hände det saker :) Efter att ha lagt mascaran
med den mer "normala" borsten med svart färg  kändes
fransarna extra långa och snygga.

Så nu under dagen kommer jag att kolla till dem då och
då och sen blir det en utvärdering :) Än så länge verkar
den kanon :)

Säkert kort :)



Min vanliga favorit är kanebos 38 C SENSAI, den är så
himla bra då den är "halvt" vattenfast. Tvättas bort med
enbart varmt vatten :) Den hittar ni hos REN HUD i
Kristianstad.

Nä nu ska jag planera dagen och passa på att önska er
alla en UNDERBAR START på veckan :)

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Tihi!

Nä, vem vill det... Fast å andra sidan, så försöker G ragga killar åt mamsen och hans "10-poängare" är väl inte riiiiiktigt i min smak... Haha!

Kul att du gillade bannern! Jag mailar den om du vill ha den, och om du vill byta ut Marie's för dom här är i rätt storlek så att dom passar även era bloggar... :)

Kram på dej, ha en bra dag (skit i golfen... hehe) och du har något som tillhör dej inne hos mej! ;)

2009-05-04 @ 12:48:21
URL: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0