Grönt är skönt - studentyra i stan


Kuliga figurer att klä ut sig till på Karnevalen :)

Underbara fantastiska leverantörer är det BÄSTA jag vet :)
Det hela började med att vi lägger rätt stora ordrar vad
gäller vissa produkter :) och en given sådan är ju hårfärgs-
spray nu inför Kristianstadsstudenternas årliga happening :)
Karneval och Skattjakt...

Sen kom paniken smygandes som en tunn dimma i onsdags
när vår extra beställning kom med just dessa artiklar.
GRÖNT VAR SLUT...Herregud...Grönt...ALLLA VILL HA GRÖNT...
När detta händer och det är typ en vecka kvar...då är det inte
roligt vill jag lova :) Att arbeta i butik och säga att nå´t är SLUT är
det TRÅKIGASTE man kan råka ut för...

Men lyckligt lottad som jag är så efter att ha försökt att få tag på
GRÖN HÅRFÄRG lyckades jag till slut...Älskar mina fantastiska
leverantörer som verkligen gör ALLT och LITE TILL :) Det de inte
själva har att sälja tar de sig tid att leta fram från någon annan
kollega :) Happy me, vill jag bara säga...

SÅ ALLA STUDENTER....GRÖNT ÄR SKÖNT...OCH DET HITTAR
NI SÅKLART HOS OSS PÅ BUTIK JASMIN....


Maskeradtips hittar ni hos Butik Jasmin i Kristianstad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0