Happy fredag :)

Fredagen är här...igen...vill jag påstå...
veckosluten är det ABSOLUT BÄSTA
och roligaste när man arbetar i butik.
Folk är uppspelta, glada och fulla av
förväntan :) Det blir liksom en härlig
stämning på stan :)

Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska
bli klar innan jag beger mig till butiken :)

Ni har väl inte missat våra fina Hannah
Montana mattor som vi säljer :)
De kommer bara att finnas i en begränsad
upplaga så vill du ha en till flickrummet
är det hög tid att skaffa en nu :)


Hannah Montana mattan finns i tre modeller som du ser :)

I kväll kommer det att vara modevisning på stan :)
Det börjar vid 19 tiden utanför Café Fenix...känns
som om det kommer att bli en kul kväll :)

Ha en bra dag, vi ses o hörs :) ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har precis fått ett "nej tack" för senaste boken jag skickade till ett förlag, men det är bara att skriva vidare och skicka in igen :)



Självklart vill jag ha din reklambanner på bloggen :)



Ha en bra dag! //Jenny

2009-05-08 @ 10:00:47
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se/
Postat av: Emma

Kikar in =)

2009-05-08 @ 10:05:52
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0