Läggdax - drömmar om Pearl for Girls



Oj vad klockan blivit mycket ikväll :) ja alltså det blir den ju varje kväll men jag tänker
inte på det förrän det är läggdags :)

I morgon blir det antagligen "smygpremiär" i butiken med vår nya smyckeskollektion
från Pearls for Girls :) Vi är så otroligt glada att vi ska börja sälja dessa supersnygga
designsmycken.

Jag kan lova dig att du kommer att hitta massor med favoriter hos oss då vi i stort sett
kommer att ha allt sommarnytt hemma.

Så nu hållr jag tummarna att leveransen kommer som planerat :) Håll utkik efter en
söt prinsesskrona så vet du att du hittat rätt kollektion.

Nu har jag äntligen bestämt mig för en ny kamera och den kommer jag att inom en
snar framtid  ha i min hand. Därefter lovar jag att bjuda på sköna pics igen :)

Antagligen kommer de nya TPO MODEL böckerna oxå att finnas i butiken i morgon :)
Så alla ni som nu längtat o väntat o frågat efter designböckerna...var på hugget...som
vi vet och ni vet så är de så OTROLIGT populära...till alla er som beställt lägger vi ju
givetvis undan men ni som inte beställ och skrivit upp era nummer måste verkligen
hålla er framme så fort ni bara kan för att få tag på ett ex :)

Keep going friends...glöm inte att lämna ett avtryck när du hälsar på här :) vet ju att ni är
många som kikar in...ge er gärna till känna så kommer ni att få ännu mer utbyte av
min blogg :)

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0