Söndagsfunderingar


     Minigolf  på Gran Canaria :)

Fick tipset i går  att jag borde
börja spela golf eftersom det finns så
fina golfbanor häromkring :)

Jovisst...sjysste att vilja ha med mig ut på
dem men om de ska förbli så där härligt
gröna utan uppspelade tuvor är det nog
säkrast att jag håller mig på minigolf-
banorna.

Tror inte riktigt att det är min grej...men vem vet?

Eftersnacket är nu avklarat och jag känner
att helgen varit fullkomligt perfekt :)

Så med glatt sinne möter jag måndagen i
morgon :) och jag längtar faktiskt lite dit
eftersom jag  kommer att ha ett inköpsmöte
med en såååå fin smyckeskollektion som jag
tror helhjärtat på ♥

Så utan golfbanans hjälp hoppas jag på att
göra en utmärkt affär i morgon :) Vilket jag är
övertygad om att det kommer att bli utan putt...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter spännande!!!



KRAM sis

2009-05-03 @ 17:33:46
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0