AWARD - UTMANING :)

Har fått en spännande utmaning :) så jag tar tag i den nu direkt...
Mr. T har skickat den till mig och han vill att jag berättar TIO SAKER
om mig själv... hrm... får se om jag lyckas...

1. Tycker att rädslor är till för att övervinnas...

2. Upptäckt mitt stora sportintresse efter att jag fyllt 30 :)

3. Har många olika klädstilar och trivs i allt från Ed Hardy till Armani.

4. Blir nog aldrig "riktigt" vuxen :)

5. Är bra på att köra bil :)

6. Kan inte låta bli att kolla vad som hänt på FB trots att jag inte alltid har tid.

7. Älskar att organisera på jobbet.

8. Födde barn på nyårsafton ( 98 ) eftersom det var min enda lediga dag :) :)

9. Brukar undra var tiden tagit vägen då tjejer som brukade handla i min butik
    när de var små kommer in i butiken nu med sina egna barn :)
    35 ( ? ) är väl ingen ålder...

10. Har allt jag önskar mig ... tror jag ...

Ja, nu får vi väl se om denna lista blir godkänd (?) har iaf gjort så gott jag kan...
Nu skickar jag utmaningen vidare till :

MIRANNA


Kommentarer
Postat av: Maya

Tycker du klarar dig utmärkt... Tisse är ju bra på utmana :) Får väl se om han är nöjd med våra svar (blev med utmanad)

Kul att hitta hit till din blogg :)

Ha en skön kväll.

Maya

2009-11-09 @ 22:04:38
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Malin

SVAR: Maya, ska ta o kolla in din blogg :) Tack för besöket :)

2009-11-12 @ 17:30:37
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0