Förberedelser i god tid


Butik Jasmin Kristianstad

Vi som jobbar i butik har just nu fullt upp kan jag nog påstå.
Nyheter, nyheter och mera nyheter strömmar in till butiken varenda dag.
Jag och Sara jobbar mycket nu med att fylla upp och göra butiken till
varje julklappsinköpares dröm.

Det är bara ca 3 veckor kvar till julskyltningen på stan och vi myser runt
bland alla kartonger som kommer med lastbilarna.
Eller ja, myser och myser (?) vi fnyser lite oxå åt alla tomkartonger som
belamrar vårt redan minimala personalutrymme :)

Ta en tur till Butik Jasmin så kommer du att häpna över hur mycket NYTT o KUL
det kommit in den senaste veckan.

Vi ses.

Kommentarer
Postat av: Maya

Har alltid gillat din butik och brukar alltid bli lite presenter därifrån till jul och födesledagar :)

Massor kul saker!

Och beträffade receptet så finns det färskost och grädde som är utan laktos i dag :)men helt mjölkfria vet jag inte... du får kika bland mina andra recept kanske finns något annat som passar dig.

Ha en skön kväll :)

2009-11-12 @ 18:31:12
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0