Odd Fellow jubileum i Malmö


Jag och Eric vid högtidscermonin i St Petrikyrka, Malmö fotograf:D.Åberg

För några helger sedan var jag och Eric på Odd Fellows 90-års jubileum
i Malmö.

Det var en så underbar och trevlig helg.

Högtidscermoni i kyrkan med vacker musik och högtidsfirande för
medlemmarna i logen.

 
Jag och Eric i kyrkan, Eric bär sin regale vid cermonin, Fotograf:D.Åberg

 
Guldet blev till sand på trumpet      Jag o Eric festklädda :)Fotograf:D.Åberg 
                                                      

Sedan var det bankett på Hipp i Malmö i den vackra spegelsalen.
Det bjöds på fantastiskt god mat, bubbel och vin.
Efter maten och alla tal blev det såklart dans och jag ÄLSKAR ju att dansa.
Så lyckan var ju gjord att få vara tillsammans med Eric på festen då han
är så bra på att dansa :)

 
Jag o Eric vid Honnörsbordet             Vi dansar i Spegelsalen på Hipp
Fotograf: D.Åberg                                 Fotograf: D.Åberg

Eric var så snygg i frack och min vackra klänning fick jag hjälp utav min
vän Cici på Angeli lucca i Kristianstad att välja.

Den här kvällen kommer jag att minnas länge och det är sådana här små
minnen man gillar att plocka fram nu när mörkret och kylan kommer
smygandes.


Kommentarer
Postat av: Maya

Vilka underbara bilder, håller med, ta fram i vinter mörkret och dröm dig tillbaka :)

2009-11-09 @ 22:01:39
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0