Pearls for Girls kollektionen nu i butiken :)

Alla glada tjejer som ÄLSKAR Pearls for Girls måste komma
till butiken nu för idag kom det hem massor med nyheter
från deras senaste kollektion :)

Leveransen kom inte förrän i eftermiddags och då hade jag
kontorstid så jag har inte kunnat fotografera något av det nya
men Sara ringde och berättade om alla små nya guldkorn :)

Smyckena från Pearls for Girls är ju bara så fantastiskt snygga
och stilrena. Många nya lekfulla små berlocker vet jag oxå att
det ska ha kommit. Så kom och välj bland alla godbitar :)

Vi har haft en del problem med våra kundmailsutskick på
sistone och hoppas på att ni alla kan få info genom den här
bloggen och ev på Facebook oxå. Lite synd att det varit så
mycket strul med att skicka ut mailen för jag vet att ni är
många som brukar gilla våra små rosa mail :)

Vet du med dig att du inte fått nyhetsmail från oss och att du
gärna vill ha dem så kom gärna in i butíken så kanske vi
kan lösa det på ett annat sätt :)

Ha det bra...och kom ihåg...först till kvarn...

Kommentarer
Postat av: nickie

gud vilken fin header:)

2009-10-06 @ 14:42:47
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/
Postat av: Malin

SVAR : Tack sötaste Nickie :) Kolla in hos min bloggkompis www.miranna.se det e hon som står bakom den :)

2009-10-06 @ 19:38:17
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0