Äntligen torsdag :)


Nytt kollegieblock från TOP MODEL :)

Tjohoo!!!!!

Åter till jobbet idag...kuligt :)

Upp i ottan och fixat frukost till prinsen och mig :)
Har märkt på sista tiden att jag blivit expert på att
tappa och slarva bort örhängen. Tidigare har jag
aldrig förstått mig på alla som har så lätt för att bli
av med sina örhängen och framförallt bakstyckena till
dem ;) Helt plötsligt ÄR JAG där själv...kunde inte ens
ta mig från sängen till badrummet i morse utan att
vara av med ett pärlörhänge...och det var liksom
inte den lilla pärlan heller :) :) :)

TUR att jag har INKÖPSMÖTE idag med en av våra
BÄSTA örhängsleverantörer :) Det ska bli inspirerande
att träffa Henke idag, iof var det inte så längesedan sen
sist men idag har vi STORA grejor på G :)

Nu har jag MYCKET kontorsarbete att ta itu med och
jag har cirkus en timme på mig så jag borde nog ta tag
i det nu på direkten...

Ha en underbar dag idag och shoppa loss ordentligt ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0