BOKSTAVSSMYCKEN


Glittriga, färgstarka superfina bokstavssmycken hos Butik Jasmin :)

Fullt med shoppingsugna tjejer och killar på stan idag, bokstavsarmbanden
blev dagens "bästsäljare" :) och det är både tjejer och killar som köper
dem :)

Vi har ju fått hem hur många nya modeller som helst och det finns alla
möjliga färger att välja bland. Alla figurer och bokstäver kostar 15 kr / st
och glitterarmbanden kostar 30 kr / st.

         
          Pastelliga figurer i alla dess former 15 kr / st


Armband med just din text :) 30 kr / armband o 15 kr / bokstav

     

Jag älskar verkligen de här smyckena för jag blir så GLAD varje gång jag ´
får hjälpa till att välja färgkombinationer och modeller till kunderna och de
är verkligen en perfekt kalaspresent :)

Själv har jag valt ett diskret stålarmband för 75 kr och  skrivit mitt "favoritnamn"
med diamantprydda bokstäver helt i silver. Det är mitt favoritsmycke just nu
och jag kan inte gå ut utan det på mig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0