FREDAG


Diddlinas söta hårborstar till små prinsessor :), Butik Jasmin 75 kr

Äntligen fredag :), har verkligen varit en finfin morgon idag...du vet man
vaknar och känner att batteriet är fulladdat.

Jag har redan hunnit med en massa saker och det känns som om
eftermiddagen kan ägnas åt mys  tillsammans med mina kära :)

Funderar på att kolla in om mina äpplen i trädgården är mogna och
göra en smulpaj :)

Nu ska jag sticka och handla lite som behövs inför baket och sen startar
min "kontorsdag".

Ha en härlig höstdag idag och åker du in till stan så glöm inte att hälsa
på Sara och Zena i butiken :) De kommer att ha många bra presenttips
till dig inför helgens alla kalas :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej sis,



Låter som en underbar fredag. Om du har många äpplen kan du väl skicka hem några till mig på söndag? Tänkte också baka äpplekaka. Kolla in receptet på min blogg, den är supergod!



Nu ska vi ut och gå en runda i det vackra höstvädret. Stefans sista lediga dag.



Ha det så roligt imorgon!



KRAM Jen

2009-09-18 @ 15:41:00
Postat av: Tokig i barnböcker

Jättesöta borstar!!!!

2009-09-18 @ 22:01:15
URL: http://barnboktokig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0