PIERCINGSMYCKEN till NAVEL


Alla PIERCINGSMYCKEN som du hittar hos Butik Jasmin
är NICKELTESTADE :) Staven och kulan är i KIRURGISKT
STÅL 
och hängena/figurerna är STERLING SILVER 925.

Smyckena du ser här på bilderna är 1.6 x 8 mm

     
Nr 1. 198 kr                  Nr 2. 198 kr                    Nr 3. 198 kr

      
Nr 4. 198 kr                   Nr 5. 198 kr                    Nr 6. 198 kr

     
Nr 7. 198 kr                   Nr 8. 198 kr                    Nr 9. 198 kr

     
Nr 8. 198 kr                   Nr 9. 198 kr                     Nr 10. 150 kr

Hos oss kan du köpa "lösa" kulor att skruva på uppe på
din navelpiercing... det blir jättesnyggt att sätta en vit
diamant i stället för stålkulan på de piercingsmyckena med
vita stenar :) Lösa stenar kostar 50 kr / st :)

[email protected] maila oss ifall du vill beställa något :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, så söta!! Jag har haft den längst ner till vänster (fjärilen) och hade jag haft min navelpiercing kvar, så hade jag handlat... :)

Jag både håller med dej och inte... Det är därför jag frågar... För jag är fortfarande lite skeptisk... :) ..och bilden blev inte den bästa...

Ska testa och byta ut skärpet mot ett äkta skinnbälte, eftersom jag är lite allergisk mot oäkta... :)

Kram och sov gott!

2009-09-17 @ 20:46:18
URL: http://miranna.se
Postat av: Anna

God morgon!

Du måste gå in på dina inställningar på Bloglovin och "ta kontroll" över din blogg...

Det finns en kod du lägger in i kodmallen och sedan så är det bara att uppdatera på bloglovin.com

Kram och ha en jättebra fredag!

2009-09-18 @ 10:14:51
URL: http://miranna.se
Postat av: LisaMarie

Haha, äntligen lite pircingar :P Tack!

2009-09-24 @ 17:01:32
URL: http://lisamarrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0