Snygga armband :)

De här armbanden är verkligen några av mina favoriter
i butiken just nu :)

Det är flätad mocka med en godisliknande kula och ett
litet hjärthänge på.

Smyckena kommer från PEARLS FOR GIRLS


Armband från Pearls for Girls / Butik Jasmin 149 kr st

Fiffigt är oxå att man enkelt kan reglera längden så den
passar just din handled :)

Lika snygga vardag som fest beroende på vilka plagg
du använder till. Milda färger som passar höstens
färgpalett :)

     
Rosa                     Lila                       Grå

Vill du beställa så glöm inte att ange vilken färg du vill ha.

[email protected]



Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi! Så sött... Han fattade att det var morsan som tog hand om skiten, liksom... ;)

Jag är också expert. Har ju gjort det på jobbet dom senaste 10 åren, men nu tänkte jag att jag skulle hitta en karl som gör skitjobbet... Hehe!

Varför skita ner händerna i onödan...

Kram och ha en bra kväll!!

2009-09-14 @ 21:16:49
URL: http://miranna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0