TOP MODEL, NY Designbok med klippark, stickers o mallar :)


Dagsfärsk TOP MODEL NYHET finns hos BUTIK JASMIN för 159 kr :)

Så många GLADA miner i butiken idag när vi packade upp boxarna med
HELT NYA upplagor av TOP MODELs DESIGNBÖCKER :)

Den här helt nya boken innehåller ett block med modeller att designa,
färglägga och klistra in kläder o smycken på :)
Tre stickersark med kläder, glasögon, smycken väskor o andra detaljer.

Två mallar att använda till en hel bunt med mönsterpapper som du kan
klippa ut kläder mm från... Ja, vi har redan sålt av den och den har varit
framme i butiken i knappt två timmar :) Happy tisdag kan jag säga :)


Litet urval av innehållet i den senaste TOP MODEL boken :)

Boken har en hård pärm och har även med en liten plastficka där du kan
förvara utklippta saker eller bilder i. Känns extra lyxig med sin hårda pärm :)

Den är superfin och hade jag haft en liten flicka skulle jag lätt köpt med en
så´n hem idag :) Kommer troligtvis att bli jätte populära och vill du vara
säker på att få ett ex: KOM O KÖP DIREKT ELLER BESTÄLL VIA MAIL...

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA!

Satt och sökte på en sådan bok!

Och så såg jag din sida!

Vart hittar jag en sådan?

Helst runt Kungsbacka, Göteborg om det är en möjlighet?



MVH Anonym

2009-10-03 @ 17:49:34
Postat av: Malin

SVAR: Enklast är om du mailar mig så ordnar vi det snabbt och lätt :) De är så otroligt populära nu så hör av dig så fort du kan om du e intresserad :)

2009-10-04 @ 22:16:24
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill ha en sån.. Satt här och sökte

2010-03-19 @ 19:22:19
Postat av: hej

hej

ad heter det dära blocet som man kunde måla modeller i?

2010-08-01 @ 22:17:02
Postat av: Malin

Hej :) Vi har flera olika produkter från TOP MODEL där du kan designa modeller i. Vi kallar orginalboken för Kläddesignboken och den kommer med jämna mellanrum i nya upplagor. Den kostar 79 kr.

Hälsningar Malin :)

2010-08-02 @ 21:29:49
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: Elsa

Var kan man köpa dem?

2010-09-18 @ 06:24:46
Postat av: Anonym

2010-11-10 @ 17:18:27
Postat av: adama

2010-12-14 @ 21:23:46
URL: http://adamawestin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2012-03-19 @ 00:52:22
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0