GLAD PÅSK VÄNNER :)

Nu är påskhelgen här och ute skiner den härliga vårsolen,
kan inte bli annat än glad.

I butiken är det påskpresenter som gäller just nu och
vi har många små bra saker att lägga i ägget.

Känns riktigt skönt att vi hann fylla på med NYA TOP MODEL
böcker idag då de varit slut i två dagar. Vill ju såklart att alla
våra kunder ska lämna butiken glada och nöjda :) och ibland
när något är slut så känner jag riktigt hur besvikna de är som
kanske tänkt att köpa just den där grejen. Men som sagt nu är
allt i sin ordning och ingen behöver gå tomhänt hem.

     

Själv har jag inhandlat påskpresenter till mina nära o kära, några
har redan fått sina och några kommer att få nu i helgen :)
I går blev jag jätteglad när jag fick två fina presenter, en från min bästa
kompis och en från min kärlek :) Alltid kul med överraskningar!!!!

Har ni sett att Butik Jasmin skaffat en "fan-sida" på Facebook? Vi tycker
att det är en massa jobb med nyhetsmail osv så vi tänkte att de flesta
har ju FB och då kan alla som vill bli fans hos oss och därmed ta del av
allt kul som händer i butiken. Även om du inte bor i Kristianstad så kan
du handla från oss genom webben så gör slag i saken och adda
Butik Jasmin på FB.

Nu tänker jag hålla PÅSKLEDIGT :) Mmmmm och njuta av helgen.

Kram och glöm inte att på Lördag PÅSKAFTON är det ÖPPET 10-15 hos oss :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! Från vilket företag köper du in top-model böckerna?

Tacksam för svar Mvh Mia

2010-04-02 @ 14:43:58
Postat av: Madeleine

Glad Påsk till er alla!



Kram Madeleine

2010-04-04 @ 20:40:02
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Malin

SVAR: Tack och Glad Påsk själv :)

2010-04-05 @ 11:02:13
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0