Underbara hav :)


Åhus april 2010 :)

I morse gick det än en gång upp för mig om varför jag valt att bo vid
havet. Det är alldeles underbart, härligt och vackert.

Ingenting kan slå känslan av denna stillsamma lycka, dagen kan
knappast börja på ett bättre sätt.

Solen skiner och temperaturen är redan uppe vid 10 strecket, lunchen
närmar sig och det kommer att vara full rulle i butiken idag :)

Jag får nog ta och vänta ett tag till innan jag plockar fram mina fenor
men jag kan alltid drömma mig tillbaka till vår senaste solresa som
gick till Egypten...håller mig nog på land ett tag till iallafall :)

                  
                   Jag i Sharm el Sheik i januari :)

                      Vi ses o hörs :) Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0