Backluckeloppis i Helsingborg hos trevlige Malte med tjejer :)


Jag o Hugo på Maltes Bakluckeloppis i Helsingborg :)

Vi packade bilen och åkte på Bakluckeloppis i Helsingborg idag.
Vädergudarna var ju inte precis med oss men med gott mod och
glimten i ögat hade vi en kanonrolig dag tillsammans :)

 
 

Det kom hur mycket folk som helst och en o annan historia fick vi med
höra. Backluckeloppisen är på Söder i Helsingborg varje söndag
under en viss tidsperiod mellan 11-15. www.maltesloppis.se

Malte och de andra som arbetar där tog emot oss med varma handen
och vi kände oss så välkomna. Både jag o Hugo var helt klart överrens
om att vi ska åka dit igen så fort vi har möjlighet. Stämningen var
förträfflig.


Commercen i full gång och Hugo hjälper småkillarna :)

 
 
 
Glada miner i regnet på loppisen, jag o Hugo i våra röda outfits :)


                                                  

Kommentarer
Postat av: Malte

Hej, vad kul att du hade det trevligt på min loppis. Kan jag använda en bild och sätta in den på min hemsida? Jag tog inte själv någon bild på den regniga dagen så det vore kul att ha med en från regnet. Vänligen Malte

2010-08-11 @ 22:32:41
URL: http://maltesloppis.se
Postat av: Malin

Hej Malte :) Kul att du tittade in, du får gärna låna några bilder från mig till din hemsida. Använd vilka du vill, det är bara roligt :) Vi ses snart igen :) Kram.

2010-08-12 @ 19:58:50
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0