Härliga helg :) snart här...

Mmmm, härligt med fredag i morgon!!!!!!!

Får ursäkta mig lite då jag varit DÅLIG på att uppdatera
här och vad har jag att skylla på egentligen? Bara mig
själv antar jag.

Torsdagen avslutades med en smaskigt god banankaka
som jag lyckades hinna svischa ihop mellan hämtning
och lämning :)

Håller även på att uppdatera vårt kundregister vilket tar
sin lilla tid, vet du med dig att du inte gett din e-post till
oss men är sugen på att få info, tips o inbjudningar
är det bara att maila namn o e-post eller kom in i butiken
o skriv upp dig.

I helgen kommer det att bli mycket sport, mest tennis och
det ska bli kul och förhoppningsvis lite träningsvärk.

Ha det gott,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0