Mer snö...

Visst e det mysigt med snö :) men den hör inte hemma på min
garageuppfart ;) den ska vara i skidbacken, tycker jag.

Det bästa med att jag fick ut o skotta efter jobbet var väl typ att
jag fick mig en nypa friskluft.

Idag var det full rulle i butiken... äntligen efter årets "fattigaste"
vecka som det faktiskt precis har varit. Tacka vet jag barnbidrag :)

Vi erbjuder HALVA PRISET på ALLA PEARLS for GIRLS smycken som
finns kvar i butiken nu fram till den 30 januari. Snart kommer allt
vårfint hem och då känns det skönt att rensa ut lite. Smyckena är
så himla snygga så vill du vara med o handla billigt får du snabba
dig nu för de går åt som smör i solsken.

Ska se ifall jag kan lägga ut några fler foto på www.butikjasmin.se
med några kuliga saker från butiken.

Ha det gott !

Kommentarer
Postat av: Maya

Kan bara hålla med ett snön ska va i skidbacken... jag vill ha vår, plantera blommor och se allt som kommer upp i rabatterna :)

Ha en härlig dag!

2010-01-21 @ 06:08:33
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Åhh jag som älskar Pearls for girls. Har du kvar några fina armband som jag kan få beställa?



KRAAM

2010-01-21 @ 20:47:50
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Malin

SVAR: Ska kolla idag i butiken om det finns något fint armband som kan passa till dig Madeleine, tar med syrran som smakråd :)...och kameran ;)

Kram Malin.

2010-01-22 @ 09:08:23
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0