Tillbaka i Sverige :)


Jag o Eric i Naama Bay, Sharm El Sheik Egypten 2010

Har kommit tillbaka hem till Sverige nu efter en fantastisk semester :)

Jag o Eric tog en vecka ledigt tillsammans och reste till Egypten. Det blev
en MYCKET TREVLIG vecka och jag har haft det helt underbart.

Strålande väder, 26 grader alla dagar och ca 25 grader i vattnet...
Vi har solat, snorklat, dykt, shoppat och bara myst :)

Så fort jag fått lite ordning på mina fotografier så kan jag berätta lite mer
om resan.

Nu är jag i alla fall tillbaka och börjar jobba på "riktigt" i morgon.

Kram

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Välkommen hem:)

Syrran har skött uppdateringen riktigt bra.



Jag var i Egypten vid den här tiden för några år sedan men det var riktigt kallt där då. Visst i solen varmt men kvällarna var iskalla och iskallt i vattnet. Tur ni hade bra väder:)



Sköt om er. KRAM Madeleine

2010-01-11 @ 19:06:51
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Malin

SVAR: Hej Madeleine, visst var syrran duktig :)

Det var kanon i Egypten, jätte varmt både i

vattnet och i luften :) Jag ska berätta mer

senare. Vi hörs, kram.

2010-01-11 @ 19:49:14
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0