www.butikjasmin.se


                          

Nu har jag arbetat lite till med min butiks hemsida och det går så smått framåt.
Jag är ju ingen datorexpert utan får sitta och pula fram och tillbaka så det tar
sin lilla tid.

I kväll känner jag mig riktigt nöjd efter mitt arbete med sidan. Jag har lagt ca
två timmar på fix och redigering och resultatet kan du se ifall du klickar dig
vidare på min länk... tipsa gärna dina kompisar om min nya hemsida för där
kommer jag att arbeta vidare med att lägga upp NYHETER som kommer in till
butiken.

www.butikjasmin.se

                               



Kommentarer
Postat av: Maya

Tyckte den blev fin, roligt med era Top Model grejor, perfekta presenter :)

Har några tjejer som fyller år snart så det kan bli perfekt.

Ha en fin dag!

/Maya

2010-01-19 @ 06:51:57
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Malin

SVAR: Hej Maya :) tack så mycket, nu i veckan kommer det en del nya TOP MODEL saker hem till butiken. Vi ses, Kram.

2010-01-20 @ 18:53:13
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0