Fina presenter :)

 
 

Vaknade upp i morse och kände efter om det var OK att vara 36 år nu
och jag får väl erkänna att det känns fortfarande som om det är samma
"lilla" Malin som innan :) Rätt OK med andra ord...

Firade min födelsedag i går, två timmar på stranden för att bättra på
brännan ( o tur var det för i dag regnar det ). Efter Hugos tennislektioner
åkte vi in till stan och provade på den där Älgen...

Min kompis Christoffer bjöd med mig på massage och det var såååå
perfekt :) snacka om livsnjutning.

När jag sen kom till min butik så fick jag en massa fina födelsedags-
presenter av Sara och Hugo. Hugo hade själv varit och valt ut två
saker till sin mamma som han tyckte passade ;) Jellybeanskålen och
den coola drinkberlocken till mitt armband...

Sara hade fixat världens gulligaste spapaket och det kommer ifrån vår
grannbutik Organique och det doftar såååå ljuvligt :)

Det blev många fina presenter i går och Sis med familj hade valt
ut puderrosa Lexington handdukar.

På kvälllen mötte vi upp med Eric och några andra och jag fick
världens finaste rosor ( rosa givetvis ) och ett halsband från min
favoritdesigner Bjørg utav honom :) Happy!!! 

Vi avnjöt min födelsedagsmiddag på Chill Out och jag kan verkligen
rekommendera deras grillbuffé nu under K-dagarna, suveränt god
och vi var alla nöjda.

Härlig födelsedag och TACK för alla gratulationer på telefon, sms och FB :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0