Legospel för kreativa fingrar :)


Legospel

Jag och Hugo provspelade vårt nya LEGO-spel CREATOR i dag.
Det är som ett slags monopolvariant men för nyfikna och kreativa
barn som gillar att bygga LEGO.

 
Monopolliknande spelplan               Hugo

Under spelets gång gäller det att först lyckas bygga sin LEGO-figur och
samtidigt göra det svårt för motståndaren att få klart sin.
Spelet är från 5 år och har enkla regler. Du kan spela det tillsammans
med 1 eller tre av dina vänner.

         
         Spel och skaparglädje på en o samma gång :)

                  

Slutligen avgjordes då det hela och givetvis blev Hugo LEGOKUNG
efter att ha lyckats roffa åt sig alla "specialbitar" som jag behövde
till mitt bygge :)

Ps. Spelet går inte att köpa hos Butik Jasmin utan detta
      är vårt privata spel.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilken toppengrej till min syrras lilla kille. Vet du vart man kan köpa det?



Kram Madeleine

2010-07-13 @ 21:06:43
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej Madeleine :)



Vi har köpt det på loppis men det verkar vara helt nytt så det finns säkert i någon bra leksaksaffär eller bokaffär med spel :) Ha det bra, kram.

2010-07-13 @ 21:17:59
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0