Fotbolls VM - Är du redo på fredag? Skaffa FIFA pysselbok så är du med...


VM FIFA Pysselbok ett måste inför fotbollsfebern, Butik Jasmin 89 kr

På fredag sparkar då äntligen Sydarfrika igång fotbolls VM :)
Många lyckliga fotbollsfans kommer att sitta klistrade framför tv:n och
inte ens badväder kan locka ut dem :)

För att hänga med riktigt ordentligt kan jag rekommendera FIFA-boken
som innehåller tabeller, alla lag, klistermärken och fina fotbollsbilder
som du själv kan färglägga i rätt färger. Tillsammans med kompisar kan
du tävla om vem som tippar rätt mm

 
Massor med detaljer i nya FIFA boken, pyssel mm

Jag vet att även många tjejer gillar fotboll ( även jag ;) ) men detta är
verkligen en perfekt kalaspresent till "pojkarna" eller varför inte göra det
till en "pappa-son" grej. Tror att det skulle uppskattas hur mycket som helst.

Fotboll är glädje :)

              

Kommentarer
Postat av: Tova

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2012-03-18 @ 19:33:09
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0