Lördagsbestyr

Kristianstad vimlade av folk idag i det underbart sköna sommarvädret.
I morgon har gymnasiestudenterna sin avgångs bal och det var många
tjejer i butiken idag :)

Jag säger bara: Wow, vilka fina naglar jag har fått se idag, flera tjejer
hade nyss varit och gjort glittriga, fantasifulla och supersnygga naglar
på salong och jag kunde inte låta bli att berömma flera av dem som jag
verkligen tyckte var såååå snygga.

Själv fick jag ut och "slita" i trädgården när jag kom hem efter jobbet.
Gräset behövde klippas och nu är det gjort, alltid lika skönt när det
är färdigt. Vill ha en fin gräsmatta så att vi kan lira lite boll på den :)

I gårkväll var vi i Vä och tittade på en spännande fotbollsmatch
mellan Åhus HBK och Wä: s 97:or. Hugo stod i målet för Åhus :)

Vi vann med 2-1 så det var en riktigt spännande match och det är
kul att vara med och "heja" på laget :)

Håller nu tummarna för att det finfina vädret ska hålla i sig så att jag
får njuta några timmar på stranden i morgon då jag är ledig.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0