Doftoljor och Bastudoft


Doftoljor hos Butik Jasmin 20 kr st

Nu har vi fyllt på ALLA dofter bland våra DOFTOLJOR.
Vi har över 200 olika sorter att välja bland och jag kan
hålla med om att det är svårt att välja ut EN favorit.

Oljan använder du i aromalampa eller i ett litet doft-
krus och du får ett väldoftande hem :)

  
Doftolja ger ditt hem en personlig tuch...

Dofter som HASSELNÖTSNOUGAT, CITRONMELISS,
MYSK, KARIBISK VIND eller varför inte JORDGUBBE
får alla dina sinnen att vakna till liv :)


Bild från Butik Jasmin, Doftoljehyllan är full igen :)

Vi har även fått hem en vacker aromalampa i svensk
keramik och doftkrus i samma serie.

Sortimentet är oxå utökat med BASTUOLJA som du
använder i bastun för mer effekt. Den finns i TRE olika
dofter.


Bastuolja 40 kr / flaska Butik Jasmin Kristianstad







Kommentarer
Postat av: Mr.T

Får inskaffa lite bastuolja och

ta med mig när jag sitter ocg bloggfunderar

i bastun när jag är barnledig...



Tittar in men ser inte igenom... =)

2010-03-05 @ 20:18:47
URL: http://solopappa.blogg.se/
Postat av: Malin

SVAR: Mr T, kanske tur det :)

2010-03-06 @ 14:02:25
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0