Hello Kitty :)


Vår Hello Kittyavdelning i butiken :)

Kom en förfrågan via mail så jag känner att jag vill lägga ut bilder
på de Hello Kitty sakerna som kanske kunde vara svaret på frågan :)

     
Glas 98 kr/st        Mugg 169 kr/st    Stek/Bakform 150 kr  Mugg 169 kr/st

   
Mini handduk 60 kr Bordstablett 80 kr Badrumsmatta 280 kr

Hello Kitty är en riktig samlarpryl och har funnits ända sedan jag själv var
liten. Märker att många tjejer i min egen ålder gillar henne och samlar
fortfarande på saker med Hello Kitty :)




Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh den där bakformen var ju helt underbar!

Jag älskar hello kitty och självklart bakning! :)

2011-02-07 @ 12:44:56
URL: http://marsipanfreak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0