Roligt möte i ny butik på Väla


Jag o Robban i hans nya piercingstudio/butik på Väla :)

Härligt att träffa Robban igen :) Alltid glad och full med energi.
Jag missade invigningen i torsdags i hans NYA fina butik på VÄLA i
Helsingborg så idag fick jag möjligheten att kombinera ett litet
inköpsmöte och få se hans nya "baby".

Jag startade min "karriär" som affärskvinna i Robbans föräldrars
butiker och all den kunskap och glädje de gett mig är helt
ovärderlig så det var minst sagt roligt att återse de kära ansiktena
igen.

Som grädde på moset hade jag med mig Sara som arbetat i mitt
företag sedan 12 år tillbaka och fick tid att visa henne runt lite i min
hemstad Helsingborg.

Riktigt lyckad helg som gav en extra energikick nu innan julruschen
drar igång på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Robban

Härligt att träffa er.

Tack för ordern!

Kramar

2010-11-14 @ 22:12:47
Postat av: Jenny

Ni ser precis ut som på fotot som togs för 15 år sedan! = )



Kram sis

2010-11-16 @ 13:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0