Trevlig helg :)



Har verkligen haft fullt upp denna vecka och får väl
skylla på tidsbrist eftersom jag jobbar mycket live
just nu :)

Det kommer massor med varor till butiken dagligen
och vi jobbar för fullt med att få upp alllting och ha
ordning och reda.

Ska försöka att fotografera lite av våra nyheter nästa
vecka och få upp lite här på bloggen. Ifall du vill beställa
något som julklappar så är det bara att mejla.

Även denna helg är full med aktiviteter och arbete.
I morgon är det start för terminens matchskola på
tennisen för Hugo och jag o de andra föräldrarna agerar
proffsiga domare ;)... eller ska jag vara "bollkalle"
i stället kanske :) :)

Ha en riktigt trevlig helg och utnyttja varenda minut till
aktivitet för det kommer jag att göra.

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0