Bara en vanlig dag på jobbet :)


Jag och Sara, kul på jobbet :) Slipsar 80 kr/st

I min butik har vi alltid en massa skoj på gång, det är ju det som gör det
så kul att jobba :) och det är väl det som är meningen? Att livet ska
vara kul!!!!

Idag väntar vi med spänning på stoooora boxar igen från Top Model,
är nästan helt säker på att det kommer att komma helt NYA design-
böcker därifrån idag.

Det händer en massa spännande i butiken nu inför julen.
I går träffade vi en av våra favoritleverantörer och beställde hem
sjukt snygga klockor. Längtar tills de kommer för redan nu har vi
kunder som satt upp sig på kö för dessa läckerbitar. Är du nyfiken
kan du redan idag komma in i butiken och kolla på Saras klocka!!!!!!
Kan avslöja att Sara valde en rosa...

Jaha då var det fredag igen och helgen är här. Det blir en hel del arbete
denna helg men jag ska ta och hinna med lite god mat och fest med.

Håll utkik, lovar att lägga upp bilder på NYA Top Model så fort jag hinner.

Kram ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0