Buzzat o klart :) gör som jag och få 10 kr extra för ditt gamla guld...

Jag har nu ännu en gång "jobbat" lite extra som
Buzzador. Att vara Buzzador är att få ta del av
ett företags produkt eller tjänst för att sedan föra
informationen vidare till vänner och bekanta :)

Jag har provat på att sälja guld via nätet till ett
företag som heter GULDBREV, du känner säkert
igen namnet från deras reklam på TV just nu.



Det hela fungerade hur smidigt som helst och
affären var snabb och säker. Jag anmälde mig
på Guldbrevs hemsida och fick inom nå´n dag
hemskickat en säkerhetspåse och mitt guldavtal.
Guldbrev står för portot så brevet med guldet
var bara att lämna in på posten. Redan inom två
dagar hade Guldbrev värderat mitt guld och fört
över pengarna till mitt konto.

Har du något gammalt guldsmycke som ligger
hemma och tar plats utan att användas så kan
du på bara ett par dagar omvandla det till pengar
på ditt konto :)

Anmäl dig via länken här ovan så får du dessutom
ta del av mitt Buzzadorerbjudande som ger dig
10 kr extra per gram, men kom ihåg att du då
måste anmäla ditt intresse via länken här på min blogg.

Anmäl dig- Skicka in ditt guld- Du får pengar direkt
till ditt bankkonto.

Jag gillade idén med att sälja guld via nätet och
rekommenderar dig som tänkt sälja guld att testa
GULDBREV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0