I dag ser jag riktigt bra ut... ;)

          

...då jag äntligen tagit tag i mina fönster och putsat
dem :) :) :) Ni vet själv hur man näst intill inte ser
klart ut genom dem nu efter vintern när solen tittar
fram och fönsterputsarångesten kommer krypandes.

Tack vare att min vän skrev en kommentar på FB idag
om att hon skulle putsa sina fönster fick även jag en
energikick och nu är jag verkligen nöjd och glad :)

Får se om någon lägger märke till att det äntligen går att
se bra ut hemma hos mig...eller in om någon är nyfiken ;)

Efter denna feel good start på helgen så lär det nog bli
kanon, solen skiner, de första jordgubbarna är uppätna
( ja, visserligen spanska men det går hur bra som helst nu
när jag har en spansktalande i familjen :) ), första serie-
matchen ska klaras av med Hugo i fotbollsmålet, så det lär
bli en härlig helg :)

Trevlig Helg och Du...tveka inte med dina fönster, även om
det är det tråkigaste som finns så kommer Du att vara
såååååååå glad när du är klar...

Kommentarer
Postat av: Maya

Nu gav du mig fösnterputs ångest malin...haha!

Får se om det hinns med i morgon :)

2011-04-17 @ 00:01:49
URL: http://mayashideout.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0