Jag och min idol :) Calle Kristiansson


Jag o Calle efter spelningen i Kristianstad :)

I kväll rockade hela Kristianstad, JazzAttacks bjöd på härligt gung
och Calle gav järnet.

Jag rekommenderar dig att köpa Calle & undervalleys nya skiva,
den är verkligen kanon och min absoluta favoritlåt är Lonely Mothers
Holy Land...

Efter giget överraskade mina kompisar mig med att ha köpt Calle & The
undervalleys supercoola rosa linne med en personlig hälsning på till
mig. Jag skrattade gott och är så glad att mina fina vänner har lika sjuk
humor som jag :) :) :) Tror jag kommer att hänga upp det på jobbet
oxå kommer vi att rocka fett på Jasmin framöver med Calle i bakgrunden :)


Fullt med folk på Lilla Torg ikväll, såååå härligt :)

 
 
Handelsstadens maskot Bruce        JazzAttacks gungar i gång stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0