Musik-kort från Top Model :)



Top Model musik-kort 39 kr/st Butik Jasmin Kristianstad :)

Musik kan vi inte leva utan, det passar alltid i livet, iaf i mitt :)
När jag är glad, trött, lycklig, ledsen, pigg, lat, aktiv, kär...det spelar
liksom ingen roll...det finns alltid en liten gnutta plats där för en bra
låt :)

De här nya musik-korten från Top Model spelar nya kända låtar och
de har gott om plats i sig att skriva något fint meddelande till din
kompis om du nu vill ge bort kortet :)

Jag älskar att hitta nya o gamla låtar på You Tube och Spotify och
bäst är det när någon kompis redan letat upp någon bra låt och
delar med sig av den på Facebook och jag känner att ååååå det är
ju min favorit oxå :) Då blir jag såååååå himla GLAD :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0