Glaserade peppisar, bowling o julmys

 
Hugo glaserar peppisarna för mysets skull :)

Pepparkakorna får en lite extra jultouch med glasyr och det passar
fint som pyssel till tonerna av Ainbusk julskiva "I midvintertid".

Den skivan är nog min absoluta favoritjulskiva och jag spelar den
hur mycket som helst just nu :) Mysigt...

Granen är pyntad och några paketer inslagna.

Efter jultennisen idag på ÅTK tog vi såklart även en sväng till bowling-
hallen och slog fyra serier. Jag övar på min teknik och det är
suveränt att Hugo kan se vad det är jag behöver förbättra och ändra
på för att komma framåt i min träning :) Bowling har verkligen
blivit en favoritsyssla för oss och det är riktigt KUL :)

     
Julmyset 2011 har nu börjat infinna sig hemma hos oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0