VINNARE i CLINIDERM-TÄVLINGEN ÄR...

   

Nu har jag avslutat CLINIDERM-TÄVLINGEN och eftersom alla som
tävlade har kommit med trevliga inlägg och alla verkade vilja prova
dessa finfina produkter och har dessutom svarat rätt på frågan så
har jag nu dragit lott :)

VINNARE ÄR....

Madeleine - Örebro
Jenny - Helsingborg
Malin - Växjö
Mari - Vinslöv

Alla fyra tjejerna får nu nöjet att precis som jag som Buzzador gjort
prova på skönetsprodukter från CLINIDERM.

Min förhoppning är att ni ska bli lika nöjda som jag. Själv tycker jag
att produkterna har snygga o praktiska förpackningar, doftar gott,
gör skillnad för min hud och säljs till bra pris.

Tack för ni tog er tid att tävla på min blogg :) ni som inte vann den här
gången kan jag rekommendera att själva köpa produkterna för jag
tror att ni kommer att bli riktigt nöjda ♥

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tack snälla för vinsten=)



Kram

2011-02-01 @ 06:48:21
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0