Shoppinglust i Åhus :)

 
www.carlssoninterior.se Mina fina shoppingfynd från i dag :)

Tog en runda inom Malin på Carlsson Interiör & Design i dag. Hittar alltid
en massa härliga fina saker när jag hälsar på hos henne :)

Dagens fynd som fick följa med mig hem idag blev en sommarpresent
till min bästa Sara ( som arbetar i min butik ) , en vacker sten som ska
påminna mig ibland ;), sommarväskan och en sjal som jag helt och hållet
förälskade mig i vid första ögonkasten :)

 
Passar mig :)                                Fräsch sommarväska :)

Bor du inte i närheten av Åhus har Malin en superfin webshop där du
enkelt beställer allt från inredning till trädgårdsmys och andra piffiga
saker till dig själv eller som present :)

Självklart valdes ett läckert rosa band till min present idag, kul med
en lite personlig touch på paketet :) Tack söta :)

www.carlssoninterior.se Klicka här om du vill hälsa på hos Malin Carlsson :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0