Fiskspahuset i Kristianstad


Jag och Hugo på Fiskspahuset i Kristianstad :)

Både jag o Hugo gillar att testa på nya spännande saker och efter att
sett ett program på TV och läst en artikel om Kristianstads nya fiskspa
bokade jag en spastund hos FISKSPAHUSET.


Vi fick många nya kompisar på Fiskspahuset :)

Det blev en lyckad upplevelse med mikromassage av våra fötter.
Flera hundra små fiskar kallade Kangal Garra Rufa från Turkiet tog
hand om oss. Det kändes som små små elektriska stötar och efteråt
var våra fötter extra lena och mjuka.

Lasse som äger Fiskspahuset bjöd verkligen på sig själv och bara att
få höra hans spännande berättelser om Malaysia är värt ett besök.
Vi blev inspirerade och skulle gärna åka dit i framtiden :)

 
Fiskspahuset i Kristianstad ägs av Lars Johansson :)

Har du lust att prova på fiskspa hos Fiskspahuset kan du ringa till
Lasse på tfn 0739 - 18 94 47

Jag rekommenderar dig ett besök hos denna trevliga man och alla
hans fiskar och har du lika fin tur som jag och Hugo får du säkert
också höra några historier om sköldpaddor, hajar och shopping ;)

Kommentarer
Postat av: Maya

Gud vad fräckt!

2011-05-31 @ 19:37:12
URL: http://mayashideout.blogspot.com/
Postat av: Malin

SVAR: Ja det var mysigt med fotmassage :) Testa!

2011-06-01 @ 09:04:33
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0