Julklappsinslagningen har satt igång - julmyset är nära nu :)

Efter att jag tillbringat lördagen på jobbet i butiken kan jag bara erkänna
att julen  2011 ÄR HÄR... så många julklappsinslagningar - REDAN :)

Jag vill inte ha julen för tidigt då jag har tomtar, röda rosetter, glitter och
snöflingor runt mig större delen av min vakna tid under ett par månader
varje år...
Men nu är den här och det är bara att gotta in sig i allt mys...

ÄLSKAR julmyset och det var inte långt ifrån att jag satte mig i bilen och
körde hem till Helsingborg idag...julskyltning på RÅÅ...hur mysigt som helst...
Kände dock att inte ens "Räven raskar..." lyckades övertala mig att spendera
24 mil tur o retur ensam denna ganska grådassiga söndag...

Nej idag kommer jag att förbereda och peppa inför min hektiska julförsäljning,
piffa lite på bloggen och här hemma i huset :) Kanske pressa några veck med
mitt nya superstrykjärn som jag bara älskar...och kanske inte mest för att det
är så bra...utan kanske mest för att jag köpte det vid ett speciellt tillfälle ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0