Locobase REPAIR - bästa vännen just nu

 
Sara provar Locobase REPAIR vid buzzningen på jobbet :)

Som buzzador för Locobase REPAIR har jag och mina vänner nu provat
krämen under ett par veckor. Alla är vi överrens om att den är riktigt
bra.

Huden är kroppens största organ och med pigg och glad hud klarar vi
oss bättre mot utomstående angrepp.

När det är kallt ute är det bra att hjälpa huden att skydda sig mot
både uttorkning och frostskador. Genom att smörja in utsatta parti av
din hud ca 10 min innan du ska gå ut har du kommit en bra bit på vägen.

Locobase REPAIR är även ett utmärkt val som mjukgörande behandling
av torr hud och om du har eksem.

Själv föredrar jag Locobase REPAIR då jag tycker att krämen gör
en märkbar skillnad för min hud. Den appliceras lätt och tränger
snabbt in i huden utan kladd. Kämen är dessutom allsidig och passar
likaväl på läpparna som under torra fötter :)

Företaget som står bakom Locobase REPAIR
är ett läkemedelsföretag som har över 20 års erfarenhet av att tillverka
medicinska hudvårdsprodukter - Astellas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0