Söndagsmys hela dagen :)



Sommarens sista trädgårdsros gjorde mig verkligen glad idag då jag höststädade i min
trädgård. Med sin djupröda färg och nästintill perfekta form fick den mig att tänka på
allt annat än kalla höstdagar :)

Efter trädgårdsbestyren tog jag tag i mitt senaste projekt: "Spanska". Ja, nu ska vi se
ifall det går att lära gamla hundar sitta :) ... jag läser spanska.
Något jag alltid velat lära mig men aldrig vågat. Nu när jag börjat kursen så känns det
helt rätt och jag är övertygad om att det kommer att gå vägen...

Helgen går som vanligt lite för fort men just nu tycker jag inte att det gör så mycket
eftersom jag njuter av livet och har en del nya och roliga saker på gång även i
vardagen.

Söndagen är mysdagen och nu ska jag ta och göra ingenting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0