I varje dag, i varje sak finner jag något bra.



Dagarna rusar fram snabbt som tusan nu känns det som och det
är riktigt kul när jag samtidigt hinner njuta av livet och ägna mig åt
saker som får mig att må bra.

Massor med saker som jag längtar till, saker som jag vill lära mig
och uppleva, saker som jag vet att jag skall göra och säkerligen
en och annan sak som jag inte vet men som kommer att hända :)

Framöver sker det utveckling i mitt företag som förhoppningsvis
kommer att bli något riktigt bra när allt är i hamn.

Min lediga tid spenderar jag med Hugo och vi fortsätter att uppleva
kul saker både tillsammans och var för sig. En tonåring vill ju inte
rätt gärna hänga med sin mamma hela tiden ;) men härligt är det
att vi har många gemensamma intressen och lite samma tänk.

 LIVET

"Livet... kan va besvärligt o svårt
 Livet... kan vara sorgligt och sentimentalt
 Livet... kan vara ohyggligt och hemskt
 Livet... kan verka mest som ett skämt
 men det är det enda Liv vi har...

 Men bara här hör vi fåglarna sjunga när våren slår ut
 Bara här ser vi stjärnorna tändas och solen gå upp
 Bara här kan vi jobba o älska
 Bara här kan vi möta varann
 Bara här kan du gå vid min sida och hålla min hand..."

Älskar den här Mikael Wiehe låten och lyssnar  mycket på den nu
då jag tycker den är fantastiskt vacker och innehåller så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0