Buzzador för Pantene Pro-V

Ett alldeles utmärkt val att välja mig som Buzzador för Pantene Pro V insåg
jag i morse då jag stod inför duschen och tänkte välja schampo. Det var
just precis där jag förundrades över hur det faktiskt ser ut i min hylla med
hårvårdsprodukter...oj oj oj...jag som gillar stilrent, enkelt, fräscht o snyggt...
 
Som Buzzador har jag möjlighet att prova på nya produkter mot att jag
informerar och berättar om dem för mina vänner och bekanta.
 
 
I min shampohylla före...och en stund senare...efter Pantene Pro-V
 
Vilken makeover alltså, håll med om att det ger ett något mer seriöst
intryck efter att mina nya Pantene Pro-V kompisar flyttat in :)
 
I mitt hår finns väldigt mycket av "mig" och jag älskar verkligen mitt långa
hår. Det är så härligt att slänga med det :) ni vet sådär lite chickt...
 
Hur som helst testade jag Schampot och Balsamet för Normalt/Tjockt hår
och det som verkligen piggade upp mig denna morgon var vilken fantastiskt
god doft det här Panteneschampot har...mmm...
 
Glad o väldoftande på jobbet hela da´n :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0